تابلوی نقاشی از استخر معیشتی کمق
کمق(کموک تورکلری)
کموک تورکلری
جمعه 18 مهر 1393برچسب:, :: 8:19 :: نويسنده : گودرز غلامی

تابلوی نقاشی بسیار زیبا از عملکرد موفق مسئولین شهرستان کوثر وخلخال

تبریک جناب آقای جعفری نماینده محترم 

تبریک آقای جهاد کشاورزی

تبریک آقای..........

تبریک........

 

 

سلیم 93/7/19:

یک سوال فنی :
این استخری که من از نزدیک دیدم تقریبا تکمیل شده است . لطفا دوستان اگر اطلاعی از سناریو و پلن اولیه برای این استخر دارند اینجا مطرح کنند ، چون اون چیزی که من دیدم استخر تمام شده است ، لوله کشی شده است ، فلکه گذاشته شده است و فنس دور آن نیز کشیده شده است !

 

سلیم 93/7/22:

ولی من فکر کنم داستان چیز دیگری است ، تعدادی چشمه در بالای استخر موجود هست که پایین این چشمه ها حوضچه هایی درست شده و آب جمع شده در این حوضچه ها با لوله که در تصویر مشخص هست به داخل استخر هدایت میشه ... ولی داخل استخر نمیریزه و با استفاده از لوله دیگری به جایی که نمیدانم کجا است هدایت میشه ، شاید سد پایین ! مشکل از استخر نیست ، ظاهرا مشکل اینجا است که آبی که باید استخر رو پر کنه در جای دیگری استفاده میشه ...



نظرات شما عزیزان:

کریمی
ساعت13:39---20 مهر 1393

بی شک پیمانکارش کم لطفی نموده که نیمه کاره گذاشته می توانست به اتمام برساند اینگونه پیمانکاران بجز پول به چیز دیگری فکر نمیکنند والبته درنهایت متضرر میشوند عاقبت بخیری ندارد .....



امیرعلی هدایتی
ساعت21:23---19 مهر 1393

احتمالا این استخر جزو طرحهای ملی بوده منتها یادشون رفته بیان افتتاحش کنند ، حالا هم که  از اولویت خارج شده .!!! پیشنهاد میکنم روشو با یه برزنتی چیزی بپوشونید ، مثل آثار باستانی هگمتانه ، تا شرایط جوی خرابش نکنه .



سلیم
ساعت10:52---18 مهر 1393
یک سوال فنی :
این استخری که من از نزدیک دیدم تقریبا تکمیل شده است . لطفا دوستان اگر اطلاعی از سناریو و پلن اولیه برای این استخر دارند اینجا مطرح کنند ، چون اون چیزی که من دیدم استخر تمام شده است ، لوله کشی شده است ، فلکه گذاشته شده است و فنس دورآن نیز کشیده شده است !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





حدیث موضوعی